שגריר, חברת שירותי הדרך והגרירה הגדולה בישראל, מציגה מספר נתונים מעניינים העולים מניתוח הקריאות לשירות. לחברה כ-710 אלף מנויים. במחצית הראשונה של שנת 2015 סיפקה החברה מעל 123 אלף שירותים, מתוכם 58% גרירות ו- 42% התנעות ותיקונים (לעומת 56% גרירות ו- 44% התנעות ותיקונים ב-2014).
מניתוח תיקוני הדרך והגרירות, במחצית הראשונה של שנת 2015 מתברר כי כשלים במערכת החשמל והאלקטרוניקה עדיין מהווים את המרכיב העיקרי בקריאות לתיקון:

בשנת 2015 עולה כי 39.9% מהקריאות נבעו כתוצאה מכשלים במערכת החשמל, אל מול נתוני 2014 ו- 2013 לגבי אותה התקלה שם היוו כ-44% ו-46% מהתקלות בהתאמה. מדובר בקיטון רב בשיעור של 9.3% אל מול נתוני 2014 ו- 13.5% אל מול נתוני 2013.
יפניות אמינות יותר?מניתוח התפלגות צריכת שירותי שגריר לפי ארץ יצור הרכבים עולה כי היפניות ממשיכות להוביל את רמת האמינות עם הכי פחות קריאות לשירות (17.4% יזמינו שרות פעם בשנה), במקום השני מדורגת קוריאה (20.7%), לפני ארה"ב (26.7%) ואירופה (32.2%) שמדורגת במקום הרביעי.
מעניין לראות את הנתונים ביחס לחלקם של הרכבים בסך השוק - האמריקאיות זקוקות לשירותי דרך בשיעור גדול בהרבה מחלקן באוכלוסיה, בעוד אצל היפניות המצב הפוך.
פורסם לראשונה ב- 02.08.15
למאמר זה התפרסמו 7 תגובות